Stiff uppdate

Summary av exams vecka ett:

Engelska SL paper 1.. gick bättre på mocks. Gissar på en 6 nu.
Matte SL paper 1 gick mycket bra. En 7 om jag inte gjort fler slarvfel än de jag upptäckt.
Matte SL paper 2, inte alls lika bra.

Har fått 7 på mina matteinternals,
men paper 2 slaktade nog min chans till högsta betyg i matte...

NU ska jag plugga kemi i fyra dagar. Bara kemi...
Jag har slarvat med kemi i hela mitt liv känns det som.



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0