Cam, varför!

Okej, Cambridge har deldeadline för alla sina kurser i oktober. Så min största utmaning är tillfälligt struken och jag måste faktiskt erkänna besvikelse.

Jag ska söka till övriga ur Top 10 universitet för arkitektur i UK tillsvidare. Ett ev. riktigt djurigt IB-diplom kanske kan få mig att överväga ett sabbatsår... för Cambridges skull det säga vill. Men just nu känner jag att jag vill studera vidare med detsamma.

Ja, jag är bra mycket taggad! Och måste fortfarande producera en fräsig artwork portfolio.

I övrigt har jag haft en rolig och mysig helg. Fast det var nog mest jag som hade roligt då vi spelade risk. Förstås var det lavinartat men envetet kämpade jag med att upprätthålla en högst modest och ödmjuk seger.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: M I M I

jag tänker också plugga vidare direkt efter gymnasiet :)

hittade du nåt intressant på saco mässan?

2010-11-22 @ 12:54:58
grej: http://mmmimi.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0