Regeringen störtad

96 polska regeringsmän skulle hedra de tusentals polacker som blev massakerade av sovietiska soldater i en rysk by för 70 år sedan.

Olyckan skedde på rysk mark, planet var sovietiskt.

Fyra landningsförsök i tät dimma, ett attentat?

Någon annan än Stalin som vill argumentera för planekonomi?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mat

Slow, you are slowowo! var ska jag finna procrastination (spelling?) om icke häääärär!??!

--> slooow you are!



"jag är ett mongo"

2010-04-16 @ 00:15:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: edi

Ehm. Nej,tack :P

2010-04-21 @ 21:30:33
grej: http://goodmorningedi.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0