Embarrasserande

Igår kväll gick jag ut och åt asiatiskt med en sedan länge god vän. Det var hur roligt som helst och maten väldigt smaklig. Som tiden gick blev vi gratis serverade både te, godis och efterrätt. Det var därav ganska plötsligt som vi i vår trevnad insåg att min vän hade bråtton till tåget. Hastigt tackade vi personalen och rusade iväg.

Det gick inget tåg den timman. Vi trevade runt på stan och tog efter ett tag in på Mc Donalds i skydd mot den annalkande kvällskylan. Det var någonstans därikring, eller mer bestämt, när jag där inne tog fram visakortet, som jag till min fasa insåg att vi hade lyckats springa ifrån restaurangen utan att betala för vår mat.

Ni kan ju tro att det var aningen genant att återvända.
Tacka vet jag bussiga kineser.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

haha nee fyfan xD poor you!

2009-03-21 @ 21:44:51
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha!!! nooooooo :P

2009-03-22 @ 12:10:21

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0