IQ #0810

På vägen till svenskalektionen:


Dollal: Men... Är det verkligen inte så?

Maria: Nej, Dollal, nu har du fått någonting om bakfoten.

Dollal: ... Va!?
Henrik: Om bakfoten. Du har fått någonting om bakfoten.

Dollal: [går och vänder på sig] Jag förstår inte.

Maria: Det gör inget Dollal, någonting gick lite fel helt enkelt.

Dollal: Vadå? Går jag fel? Vad är det med min fot!?


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Typiskt det där när man får något om bakfoten;)

2009-03-26 @ 14:04:36
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Haha, :D Top Comedy!

2009-03-26 @ 17:09:19
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha :P

2009-03-26 @ 21:29:46
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Rend

HAHA alltid dollar

2009-03-26 @ 22:01:42
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anna

Hahahaha klockrenaste dialogen någonsin!

2009-03-27 @ 11:22:45
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

haha xD dolla verkar aningen väck;)

2009-03-28 @ 13:19:24
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Dollal

Maariiaah !!! :P

hahahahaha!! jaa den va faktiskt bra men du förstod väll att jag gjorde det med flit :) nej skojar bara!

men se utan mig skulle inte din blogg bli en succé :) inte sant ?

2009-03-29 @ 15:03:54
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Dollal! hahah xD

2009-03-31 @ 17:49:41
grej: http://gredditt.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0