Hur mycket skall man ifrågasätta

Föregående natt var av udda slag. Jag drömde helt normala drömmar, och frös något förskräckligt om min bakdel. Sistnämnda alltså trots det faktum, att jag gjorde allt i min makt för att ligga på denna.

Ett vagt minne dansar runt i sinnet mitt, det talar till mig.
Gick jag upp? Skulle jag klä på mig pyjamasbyxor?

Jag undrar fortfarande
varför jag vaknade med två linnen och ett par strumpbyxor kring midjan...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Haha :P men är det sant? du gick i sömnen kanske ;) :P

2009-03-07 @ 11:42:22
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

hahha:D va rolig du är!

2009-03-07 @ 16:55:35
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jasmine

Maria jag misstänker att du inte var ensam den natten! Ett etort monster blåste på din bakdel och drog av dig dina linnen!:O Be afraid Maria Be very afraid...HAHA

2009-03-08 @ 17:31:31
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Vadå, är det onormalt att vakna så?... :S

2009-03-08 @ 19:35:40
grej: http://finskapinnen.blogsome.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0