Ny, mystisk aspekt i mitt liv

Det är mycket som händer just nu in the life of mine. En del ting tar plats mer oväntade än andra, men tro inte att det gör mig bitter. 98,54% av dessa händelser äro på god grund välkomna. Faktum är att det för närvarande bara finns en enda sak som aningen oroar mig.

Tre morgonar i rad nu, när jag har hämtat min cykel, så har jag blivit bemött av en mysteriös hare. Alltså; en gång är av ren slump, två gånger är intressanta sammanträffanden, men tre gånger på raken är sannolikt mer än en tillfällighet! Långsamt närmar den sig när den tror att jag inte ser och med tillgjord skygghet backar den vid våra blickars möten.

Vilken är anledningen till dessa sammankomster? Vad vill den mig? (!?) Jag har med stor insikt i frågan funderat över detta genom dagens lopp, och har slutligen nått fram till tre möjliga alternativ:
  • Den har fått sina cykelpedaler stulna och vill åt mina.
  • En okänd fiende har lejt haren att dräpa mig.
  • Jag luktar gott.
Vilket är det mest sannolika? Har du sett eller hört något? Har du erfarenhet i liknande fall, eller en god idé som kan vara mig till hjälp? Tveka inte att skriva, jag tar alla tips jag kan få!!


Som ni ser är jag alldeles utom mig av ovisshet!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

HAHA! är det sant?? :P

jag har aldirg träffat dig, men du kan så klart omöjligt lukta gott ;P så det är antingen alternativ 1 lr 2 :P (skojar!) :P du får ta kort på haren nästa morron!

2009-03-23 @ 20:57:05
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

haha:D tänkte också säga att det omöjligtvis kan vara alternativ 3.. men när du nu sa att du ägde den butt(ret) till vänster, så börjar jag starkt tvivla. Du kanske rent av osar ren nöt!! :P

2009-03-23 @ 21:13:52
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

Nicki: Jag må hitta på saker ibland, men det har rent utsagt på riktigt varit en hare som kommit fram till mig tre cykelmorgonar i rad! höhö! :S

-

och nej, som ni bägge säger så är det väldigt osannolikt att det skulle handla om alternativ numero troi... :(

2009-03-23 @ 21:29:37
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Det började skitbra, men nu verkar det gå neråt..

Jag är visst en man, att du ser mig som en pojke är oroväckande..!



Utmaningen klarade du ärorikt dessutom!

2009-03-23 @ 21:42:29
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jag har inget svar, mer ett råd.

Välj att acceptera dessa gnagare, det är odd, but not extreme som vi säger.

Sätt det i din CV: "Jag är bloggare, och när hämtar min cykel sittar en pervers hare på mig. Plz hire meeee!"

2009-03-23 @ 22:54:35
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Pubes

sv: NÄÄ? =O Nu blir jag helt bortom mig! Nu känns det som att tv4 dragit oss alla vid näsan! How could they?! =O

2009-03-23 @ 23:23:03
grej: http://pubes.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennifer,

galet söt bild

2009-03-24 @ 19:29:51
grej: http://hellobenjamin.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

hm? Vill du utveckla det? :)

2009-03-24 @ 20:01:38
grej: http://denforsta.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0