You know you like it

- Det är lördag kväll, en paj står färdig. Blåbär-hallon, mästerlig. Det bjuds bakverk.

- Det är söndag eftermiddag, det ringer på dörren.

... så vi öppnar och där står Dennis och Dennis, leende sträcker de fram en näve stela växtskap. "Gör rabarberpaj!"

Plantorna var mig så charmiga att jag bestämt fick mig litet astma. Vi lät sätta dem i vatten.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Du är en underlig underlig människa. Vet du det? Jag hoppas att jag får uppleva det i verkligheten någon gång.

2009-06-15 @ 11:34:28
grej: http://tankeverksamhet.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahahaha!! :P :P

2009-06-15 @ 11:35:02
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: K.

I dont get it. är inte det där rabarber? :S

2009-06-19 @ 00:40:04
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Underbart.

2009-06-19 @ 15:32:47

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0