IQ #0068

På en sandig badstrand någonstans i Södermanland. Tre vänner, i fight om vem som är geografiskt mest bildad. [Huvudstad vidnämns och besvaras av annan part med korrekt tillkommande land]:

Dennis:
Dennis, din tur att svara; Panama City.
Dennis T: Hm...
Maria: ?
Dennis: ?
Dennis T: Hmm...
Maria: Sluta sega!
Dennis T: Men!?
Dennis: Du är seg!
Dennis T: Jaha! men, öh...
Maria: Haha, just do it.
Dennis T: Venezuela?
Dennis: Very funny, Dennis. Svara.
Dennis T: Men vadå! Jag vet väl inte!
Maria: Är du seriös!
Dennis: Dennis, PANAMA CITY.
Dennis T: Jaha?
[Dennis T är här ensam icke-kiknande]
Dennis T: Vadå! Det är inte uppenbart! Jag vet inte!!

(Kort därefter tillbads Maria att inte dela detta moment med omvärlden via sin blogg. Hon svarade att detta var oundvikligt, men lovade också att det på något vis skulle framkomma att Dennis T, tillslut faktiskt listade ut svaret på den svåra frågan.)

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Haha. Dock så hade jag överklassat er alla.

2009-06-25 @ 00:56:42
grej: http://tankeverksamhet.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Hahahaha kan verkligen tänka mig dennis (t) hahahahahaha

2009-06-25 @ 11:20:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Haha :P

2009-06-25 @ 18:20:54
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennypennyyun

haha, trodde de va dennis (a) först :)

2009-06-26 @ 00:24:49
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Hört att Michael Jackson är död??

2009-06-26 @ 00:44:16
grej: http://gredditt.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Jorå, den har varit finfin. Kul att solen äntligen har kommit fram igen! ^^ Själv då? :)

2009-06-26 @ 12:25:52
grej: http://gredditt.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza Hotpants

hahahahaha (dock skrattar jag åt att jag själv inte har en bloody aning om vart panama city är huvudstad nånstans)

2009-06-30 @ 20:41:24
grej: http://brunettsandy.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Clemens

Jag fattar inte. Men så är jag också ganska snygg!

2009-06-30 @ 21:11:20
grej: http://jagheterclemens.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Jag ska cykla längs Göta Kanal med några kompisar i morrn. Vi ska va borta i tre dagar :D Själv då? :]

2009-07-01 @ 12:37:44
grej: http://gredditt.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0