IQ #3249

I'm so evil:

Julia:
Jag har inte tvättat håret på fyra dagar.
Malin:
Det syns inte!
Julia:
I sommras var jag ännu fräschare, ingen dusch på 1½ vecka.
Maria: Oj. Hade du kolera?
Julia: Haha, nej? Varför skulle jag ha kolera?
Maria: Nej, jag driver bara...
Julia: Hehe!
Maria: ... men man får inte duscha när man har kolera.
Malin: Det hade jag faktiskt aldrig hört förut!
Julia: Inte jag heller! Men oj, varför får man inte duscha?
Maria: Det vet jag inte, men det är väl någonting med virusspridningen.
Julia: Coolt. Du lär en alltid så coola saker Maria!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: K.

Haha. du är ond.

2009-06-19 @ 00:39:23
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza Hotpants

Hahah, jag FÖRSÖKER vara ond ibland, men mina vänner går aldrig på det jag säger. Kanske i nån millisekund men jag börjar alltid krampfnissa på tok för tidigt när jag drar mina lurerier ^^

2009-06-30 @ 20:46:07
grej: http://brunettsandy.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Rednallejk Adlitam

:D:D:D:D jag är hemma nu!!!!!! Jag har hört att lamor inte heller duschar... när de har kolera menar jag, eller när de dansar, i parningsyfte altså, men det kan ju vara ett lagom dikutabelt indicium i avsaknaden av fakta. Skatter under stenar och galna ryssar ( ;P )i "motsatsen till ideelt arbete och belöning" (som ju inte egentligen alls kan höra ihop)är jag nu lika mycket informerad om som bara den som komunicerat med en partyhattskräfta med världserövringsplaner kan vara. Att alla dessa (överstående) och övriga, av människohjärnan påfinnbra, indicium inte skulle bli diskuterade snarast möjligt med dig kära vän är mig ett otänkbart faktum. Motsatsen måste ske!! Greetings

2009-07-07 @ 04:58:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

hhaha:D du e rolig! JAA dom tycker ju det... KONSTIGT kan man tycka. vi är ju bara lika många ungefär!!

2009-07-29 @ 20:05:47
grej: http://mangofisk.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0