Hjärtinfarkt

Har ni någon gång fotgängat under en (plötsligt) väldigt aktiv järnvägsbom? (inte menat som en fråga egentligen) Jag svär vid min grannes lever att en effektivare väckning icke äro finnbart möjlig.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Och jag svär på min grannes självdistans att detta är en av de bästa bloggar jag någonsin läst :D

2009-06-14 @ 21:26:04
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza Hotpants

Usch, ger mig flashbacks till den kvällen då vi var aningen försenade till en konsert och den förbonkade järnvägsbommen fälls ner just innan vi ska passera.



Vi står och spejar och spejar och spejar men inga tåg. Så vi spatserar således över ändå och hör bakom oss hur våra chicken- (eller smarto-?) kompadres som väntat kvar laglydigt bakom bommen börjar illtjuta och vi hinner preciiis över spåret innan tåget svischar förbi tutande.



Ja, vi hade alltså bara spanat tåg till höger. Ja, vi hade väl slurkat lite väl mycket vin därinnan.

2009-06-30 @ 20:52:21
grej: http://brunettsandy.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0