Bitumén, ya ha, bitumén mmm



Jag tangenterade just fel sjuhundra gånger, och så överskattade jag grovt hur många texterrors jag med detta utsatt mig för på mindre än tio sekunder. Jag skrev ned det. Också.

Varför inte?

Har ni förresten lagt märke till att Sierra Leones huvudstad är felstavad?
Den heter Freetown.

Feetdown, Fearfown, Fakelawn... Iunno.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Men dom har ju inga ben (eller jo, det har dom, jag menar skelett), dessutom: BLÄÄÄÄ vad äckliga de är.



Fakelawn låter rätt. Footgown kanske?

2009-07-22 @ 20:50:16
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Det magiska underverket internet (har du hört talas om det?) har gett möjlighet till obegränsad information till människor som inte vet hur man använde den rätt, och konstiga seriehjältar är lättare att hitta! Sök bara på "frikken weird superheroes" på google eller något och så hittar du rätt :=)

2009-07-24 @ 23:32:35
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: matilda

tjohoo!!! ahaha kolla nu är första gången jag kan skriva nåt i rutan "grej" heh...



och det var egentligen det enda den här kommentaren tjänade till... att jag skulle få skriva ngt i hrejrutan altså..



:D:D lova att inte skratta, eller skratta är klart att du får men helst in ÅT mig, snälla...?

2009-07-27 @ 04:07:48
grej: http://www.adlitamkjellander.blogspot.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0