Det är de små överraskningarna


Åh, vad vore väl livet utan den känsla man får när man lyfter ett mjölkpaket med tanken om att det ska vara nyöppnat, och kör det ändå upp i taket, eftersom det tydligen var tomt? ... Eller den då man tror att trappan innefattar ett steg mer än vad den gör? Det uppleves lite lustigt och sedan flyter livet på.
    Det är skönt när det flyter på. Sedan kan man inte undgå att förundras över hur mycket cool kraft som ligger bakom vardagliga kroppsrörelser. Om man råkar sparka till en burk tomater när man är ute och går så flyger den åt Laos liksom, av bara the regular walking power.

Här om natten var det mörkt, och mörkare blev det när jag reste mig ur sängen. Av någon anledning glömde jag bort att jag hade en stängd sovrumsdörr mellan mig och badrummet. Livet kändes varken skönt eller lustigt och det flöt bannemig inte på. Med pulserande näsa och sårad stolthet gick jag och lade mig åter.

Nu vet jag hur fåglarna känner sig, de som träffar rutrorna alltså.
Ja, vad vore väl livet utan överraskningar.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Haha!! åh hoppas näsan mår bättre :P

2009-01-24 @ 23:31:26
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Bella

svar:vad menar du :S "om det inte för om vore" :P

och hur hittade du min blogg :P kul, men undrar bara hur :P

2009-01-24 @ 23:48:50
grej: http://wonderingsthougts.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Bella

haha, okej, jag förstod inte så mkt av det där direkt men skit samma XD

ja just det, :P jaa, jag gillar din blogg, så jäkla skön :P den är fin också :)

2009-01-25 @ 00:29:59
grej: http://wonderingsthougts.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jag är mästaren på överaskningar! Gunde Svan! Det trodde du inte att jag skulle skriva va?



btw Det är därför man måste ha mycket pengar, för att ha råd med betongsängar och diverse lammfett!

2009-01-25 @ 20:10:52
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Ibland kommer överaskningar som en duns likt en vinges slag mot ett stopp som inte förväntats och ibland blir det bättre än någonsin. Hoppas du har det bra MAria, alltförlänge se nu!! KRAMAS

2009-01-26 @ 13:43:52
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

man kan säga som så att du är väldigt finurlig på att skiva haha;) du bringar alltid ett flabb änna!!



och nee haha du e för goo! men jag nöjer mig med min blogg, hoppas du oxå gör det då / löve therese rydberg

2009-01-26 @ 20:31:20
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ögain

och just de ja.. måste säga att de där bilderna är verkligen med inlevelse xD ser verkligt ut, som du ser ut(?) som en skådis och du ser fortfarande ut som hon i 900210 eller vafan det heter!

2009-01-26 @ 20:32:52
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Marie

Hej!



Hur gör man sånna där vita ramar som du har runt dina foton? Har du ett speciellt program?



Kul blogg :)



Ha det bra!

2009-02-21 @ 18:39:27
grej: http://mariealexandra.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0