Jag tänker inte vidta Remarques metoder



Nej ty på denna front voro intet, intet annat än intet blott. Som innehavare av nuläst blogg, anser jag att detta är det absolut minsta jag kan bjuda på i silenta tider som dessa.
  1. Jag är en extrem tidsoptimist. Jag tror jag kan hinna med allt och är så gott som alla gånger på plats i absolut sista stund.
  2. En gång har jag åkt skidor. Det var i Romme, för två år sedan. Jag åkte grön backe fyra gånger och ramlade totalt 22.
  3. Pre-sleep minns jag de skämt jag dragit under dagen och fnissar för mig själv.
  4.  Jag är smygmytoman och avslöjar gärna inte sanningen bakom mina otroliga berättelser förrän ett par dagar senare. Ev. bidrar detta till punkten ovan...
  5. Sailor Jupiter var min idol när jag var liten. Vi är lite lika?
  6. När jag räknar matte finner jag det euforerande att sjunga alla mina tankegångar. Högt. Jag gör dock inte detta i skolan då det eventuellt skulle draga till sig för mycket uppmärksamhet av oönskat slag.
  7. Jag har ett starkt behov av att skära upp all mat innan jag äter den, så att jag skall slippa skära under måltiden. Innerligt tror jag att det är den effektivaste ätmetoden, trots att jag alltid är den som blir färdig med maten sist.
  8. Jag dricker 2-4 liter mjölk per dag. Mjölk är gott.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha då hade ja inte velat äta tillsammans med dig! jag kastar i mig maten av nån jävla aneldning^^. (hade ju då eventuellt fått sitta och glo i ett antal minuter I guess) :P .. men vi hade väl ingen eroticmiddag planerad ändå jag och du!

2009-01-20 @ 08:12:01
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Jag vill också kunna dricka 2 liter mjölk om dagen, som jag brukade göra tidigare i livet (ett par månader sen)



/En nedstämd Eddie :(

2009-01-20 @ 21:58:51
grej: http://peddie.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Jag förstår din poäng med maten. Det kan bli så för mig ibland, men lång ifrån alltid.

2009-01-20 @ 23:37:53
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Jag blir alltid så jäkla glad av din blogg :P !!!

2009-01-24 @ 23:32:45

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0