IQ #2728

I hallen hemma hos Dennis, på utgång. Dennis ränner runt och pratar för sig själv, dock i tron om att någon lyssnar. Jag samtalar under tiden om ca inget med Bazyl:

Maria: Var är min halsduk nu då...
[Dennis svarar någonting]
Bazyl: Hehe, oj. Kolla pölen där.
Maria: Jag ser inte. Var då?
[Dennis repeterar]
Bazyl: Någon har dragit in lite snö.
[Dennis säger med nedstämd stämma i bakgrunden "Åh. Det låg visst ett par smutsiga kalsonger mitt på golvet här..."]
Maria: O nej! Var det jag?
[Dennis suckar avlägset "Nej, det var nog jag..."]


Charmigt foto på Polacken Bazyl och Vietnames-Dennis.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TIFFANY !!

hahaha, garvar alltid åt dina "citat"

toppen !

2009-01-07 @ 17:59:28
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahah :P du verkar ha sköna killkompisar :P

2009-01-07 @ 18:56:58
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: leonard

otroligt cool blogg du har måste jag säga

2009-01-07 @ 19:43:26
grej: http://leos.webblogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ellen

Jo, jag har lite förhoppningar i att jag ska börja plöja igenom min engelska mekanikbok inför en omtenta.. Tror jag ska ta tag i det lite innan sovtajm idag så hoppas jag det löser sig :)

2009-01-07 @ 21:32:52
grej: http://ellenpellans.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TIFFANY

sv; jo jag har en nära men det är sjukt svårt att komma in där. Sen är den skolan invarderad av fjortisar som inte bryr sig ett skit om skolan -.-

Jag är lite rädd för detdär med engelskan, det är typ mitt bärta ämmne men jag skulle nog inte våga snacka det i skolan (x men villket gymmnasium går du på nu ?

2009-01-07 @ 21:51:25
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Och gummman stora gratulationer till din 18 års dag, hoppas du får en dag fylld med kärlek! Kram kram kram

2009-01-09 @ 12:43:02
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

dem där två betyder trubbel

2009-01-12 @ 22:06:19

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0