Катя, возьми телефон

Jag är aningen tveksam till att ni är många på bloggen som är välbekanta med rysk pop-musik, rysk musik eller ryska överhuvudtaget, men jag vet att ni finns, och jag råkade på ett sådant sjukt klipp på YouTube så jag håller på och dör. Ärligt, jag dör. Det är det roligaste jag sett.

Rubriken är namnet på en hit i Ryssland i alla fall, som översättes till "Katja svara i telefonen". Vilket är det enda som sjunges hela låten igenom, (+++ "det är han som ringer") ni vet, pop... och ryskt därtill. Mja. The fulaste people o of Moscow, ungefär, har i vilket fall gjort en parodi på verket.

Icke-ryssar må ju finna detta totalt värdelöst, jag har i alla fall översatt litet nedan.

00.05 - 00.20: "Vem är det som ringer?"
00.24 - 00.25: "Är det i mitt huvud det ringer!!?"
00.28: "Det är han, det är han som ringer."
00.29: "Katja ta telefonen, det är han som ringer."
00.30: "Han. Han!!!"
00.32: "Är det mitt huvud som ringer?
00.34: "Det är han som ringer! Han!"
00.35: "Vem är det som ringer till mig!!??"
[Катя, возьми телефон]

Till ev. intresserade så finnes den riktiga låten här.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TIFFANY!!

haha, men är detdär ryssar. Känns lite som svenskar

som dirver ? (a)

2009-01-04 @ 16:59:59
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Peter

hahahha min syster är helt galen i dom där BIS eller BIC eller vad dom heter. grymt klipp, klasno

2009-01-04 @ 17:44:42
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

... och vem må denne Peter vara? :D

2009-01-04 @ 18:35:07
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Monixx

Hehehe.. ja, men det kunde ju komma lite snöööö då istället för att bara vara apkallt och..is. Eller strunt samma förresten. Folk de säger åt mina nedlåtande vinterkommentarer: Men tänk på baarnen..! Äsch, jag skiter i barnen. Jag vill ha sommar.



;-)



Jag diggar din blogg så den kommer hamna på bloglovin hos mig. Kanske du vill följa mitt exempel?



Ha en bäst dag och tack för kommentarerna.



//Monixx. Mongo, Definitivt.

2009-01-04 @ 18:48:30
grej: http://monixx.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Din idol

Åååh, det där var ända bara liiite av allt klag jag har beträffande kyla..! Kyla wants me dead. Kyla vill ha mitt blod..!



I hate it!

2009-01-04 @ 19:50:00
grej: http://www.lisasfanclub.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TIFFANY !!

sv ; tror jag ska göra det men jag vet inte om jag ska ha så att det går lite neråt på kanterna eller rak hela vägen ut ? kram

2009-01-04 @ 20:15:41
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahahha va fula killar hahahaha :P :P

2009-01-05 @ 00:26:28
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: suicid

а свои расистские ансиктины в зеркале не видели7

2009-01-07 @ 09:05:50

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0