What have I done to deserve such treatment!?


>>> Maria Hedman 09-01-20 14:17 >>>
Skicka inte när jag e på semester!

... Det var vad mitt mailkonto skickade till min samhällskunskapslärare som svar på att en (viktig!) filbefogning misslyckats i ett mail till honom. Under "skickade försändelser" fann jag det. Inget brydde sig om att visa sig i inkorgen minsann.

"Hej, du har missat att bifoga filen. v.v. sänd den.", skrev han.

Wonder what went through his mind as he saw my answer. Ja, försök ni bara komma på en uslare undanflykt till en icke-inlämnad uppsats. Det kunde lika gärna ha stått "Det är min barndoms fel!", "Jag är moderat" eller "Fint väder idag...".

Kanske är jag otacksam, som klagar över att jag kan svara på mail utan att ens vidröra tangentbordet, men åt pipsvängen med att jag skulle vara på semester! ... och som om jag skulle dissa "är" för "e"???


På tal om, så var det förresten i måndags MUF-kampanj på min skola...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Har du provat: "Jag har problem hemma!" Detta innebär också att du måste gråta och lämna rummet, eller att stanna kvar i rummet och låta läraren trösta dig. Det kanske inte får samma effekt på mail...

2009-01-22 @ 17:24:21
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

jo men som tidigare nämnde, haha. och för att få samma effekt på mail, gråter här nu

2009-01-23 @ 09:44:57
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ebba

några snobbiga-europaelever i muff-kampanjen. Jag blir inte förvånad.... ;)

2009-01-24 @ 14:42:08
grej: http://ebbaeriksson.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

"Det är min barndoms fel!", "Jag är moderat" eller "Fint väder idag..."

HAHA!

2009-01-24 @ 23:32:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Om jag någonsin röstar blått så lär jag skjuta mig sekunder efter...

2009-01-25 @ 17:05:42
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

han i mitten ser bög ut

2009-02-19 @ 02:35:37

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0