IQ #0112

S:t Eskils Gymnasium, IB, Biology Higher Level, provskrivning. Läraren Henry rättar proven vartefter de lämnas in:

Henry: [exklamerar] Ah, excellent result!
Dollal: [stressad] Oh shit. How many points did that person get?
Henry: 44.
Dollal: Oh shit... What percentage is that?
Henry: 83.
Dollal: OH SHIT! 83? of how many in total!??

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Guttaperka

Och detta är ändå en av hans bästa stunder...

2009-12-01 @ 19:41:59
grej: http://guttapera.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

hahaha alltså, Dollal! :D

2009-12-01 @ 20:07:53
grej: http://gredditt.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

HAHAHA xD

2009-12-01 @ 21:35:44
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

haha, älskar att läsa era iq-konversationer på ib ;)

2009-12-02 @ 20:30:05
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha! ibland blir det fel :P

2009-12-03 @ 17:02:38
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

hahahahahah!!!! "Hemska människor..." "han bara sitter... och tittar!!" Älska Henry!! :) hahahahhahahahahhahahahahhahah

2009-12-06 @ 21:36:13

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0