Vin-naren. Happy midsommar

Som ni må se här på den nedanbefinnande, riktigt heta bilden så är jag tämligen fundersam. Je suis aussi big-baota-trött efter dagens härliga fördriv och överväger numera att blogga imorgon istället. Arsch, det får textas som det kommer. Fast arsch igen, jag har ju en massa söta bilder att ladda upp på idag... men efter att ha ansträngt mig till detta med bara en så kan jag inte säga att min sinnestillvaro ljusnat. Jäkla sega workings med the nät.
  Nämnde jag att jag haft det mycket kul idag?

Dagen började med att jag (automatiskt likt alla andra dagar) vaknade tidigt klockan 8, lyfte på rullgardinen för att kontrollera solkompetensen och vid tillfredsställande syn slutlligen vandrade ut till gräsmattan för att finisha sömnen där istället. Mycket smidigt, man blir ju brun samtidigt!
  Tre timmar senare mötte jag upp Anna och vi gick en liten promenad på dryga sex kilometer. På vägen hem blev vi tillfälligt stoppade av en uppvaktare som granskat oss på vägen dit. Tyvärr önskade inte vi att bada med honom...
  Kort-kort sagt så satte midsommar-lantis-partajet igång, och jag dansade faktiskt runt stången. Det var nöjsamt. Fast än mer nöjsamt med femkamp. Hehe, jag är inte helt säker på hur jag bar mig till men jag vann 5-kampen för damer. Jag fick en flaska vitt, kolsyrat, dealkoholiserat vin som jag sedan tillsammans med andra konsumerade på en jättetrevlig midsommarmiddag med Annas familj och andra i grannskapet!
  Anna et moi hoppades på att det skulle vara folk i vår ålder ute nu lite senare på kvällen... dock icke idag, haha, så vi gick samma promenadrunda en gång till. Fast vad gör det? Jag älskar sena sommarpromenader, och det är väl självklarheter att man tar en kvällspromenad på årets ljusaste dag!


Hmm... eller?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

det jag gillar mycket med din blogg är att du får vanliga vardags situationer bli mer intressanta att läsa än vad många andra får! :)

2008-06-21 @ 14:04:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

söt-maria! ;)

2008-06-21 @ 20:35:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

FAN VILKEN LAM(A)E MIN!!!!!

2008-06-22 @ 17:58:20
grej: http://yun.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0