Vi kan kasta den sen

Hol-a.
  Det blev änna sent igår med en extraordinär efterfest i blåbärsskogen à la Mariefred. Mycket tid spenderades även med Josefin vid sidan av en rund rondell, eller mitt på vägen kanske det var, samtidigt som kinesen talade per Nokia.

Balen var förresten skojig. Höhö.
Men jag ska inte sitta allt för länge framför Jennys dator.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

VI KAN KASTA DEN :D :D

2008-06-07 @ 19:13:36
grej: http://yun.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0