Track and Field day at IESK

Idag hade vi idrottsdag. Jag sprang 800, stötte kula och raceade 100 meter stafett - och jag är verkligen jätteglad över mina insatser. Inte för att jag vann eller så, utan för att mitt knä (hade av korsbandet för ett år sedan) har blivit så jäkla bra helt suddenly. Det var längesen jag kunde springa så här pass bra alltså... Jag kom på andra plats på 800, likaså gjorde min klass på stafetten men kulan... ptja, let's not talk about the kula shall we.
  Efteråt gjorde jag med mongo Malin och Elin sällskap i affärer ett bra tag, dock var det inte förrän då vi skiljts åt + en tur hem och tillbaka till stan igen som jag fick för mig att handla. (?) Jag köpte en ny bikini på H&M och skor till balen som kommer äga rum på torsdag. Very nice.

----- På vägen hem
(den andra gången) frågade en småskum kvinna på 40+ när jag gick på bron vid fors kyrka mig om jag hade senap. Jag tyckte det var en lagom konstig fråga, svarade nej och ökade frekvensen på benen en aning. Ty ingen skall någonsin få komma åt min senap! (???)


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Elin

Hah en spricka är inte en fraktur;)

2008-06-03 @ 22:34:03
grej: http://elinlundblad.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0