Saknad dubbelt upp

Jag är så störd nu på att ha varit utan min kamera i fem dagar så att jag nästan överväger att cykla till Eskilstuna och hämta den. Dock hindras jag utav rädslan för skavsår på baken. Jag är övertygad om att mina skinkor inte klarar 6 mils gnidning mot en cykelsadel just nu.

Är det inte förresten typiskt att när man verkligen, verkligen känner för att läsa - inte på något sätt förmår sig att hitta den fördömda, efterlängtade boken? Den som annars alltid ligger överallt och sneglar på en. Typiskt indeed, the irony of life.

Bortsett från mina vaga frustrationer så mår jag bra, eller mycket bra snarare. Det må höra till vanligheterna, men nu är det också så här att idag har jag tränat kortdistanslöpning och det känns såå naaajs afterwards. 3x1000 exklusive uppvärmning. Och med dagens fuktvärme-soliga väder så kan ni ju gissa hur skönt det var att slänga sig i sjön när man väl sprungit klart.

Öhöh, nu vet jag inte om jag lyckades förmedla härlighetskänslan direkt men jag tar i vilket fall och avslutar inlägget här tillsammans med en bild som visar att det faktiskt finns saker som är mer spännande än beroendeframkallande dataspel. (riktat till er som slösar tid av ert liv på fel ting, varsågoda och insup inspirationen)





Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sofia

ha en bra dag:)

2008-06-28 @ 21:06:47
grej: http://sofiahellbom.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: fanny

vilken fin header du har :]

2008-06-28 @ 21:09:39
grej: http://fannyys.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

love the bild

2008-06-29 @ 00:52:56
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Eddie

stackars dig!



lägg ut franskafilmen :D:D tjattjattjat

2008-06-29 @ 11:13:06
grej: http://peddie.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0