N'est pas excité, juste *exciting to bikeing

Tjenare!

Här mina kära läsare ska ni se, kommer ett real exciting excitement published inlägg! Hehe.
  Jag kom precis hem från en cykeltur och sitter förundrandes lite smått över hur ljust det är trots att timmen ändå är så pass sen. Jag menar... Klockan är 23, och det är ljust!! (relativt då, men ljust!) Sorgligt nog så är det här den sista riktigt ljusa veckan vi har i år, efter midsommar börjar det direkt övergå till att gradvis bli mörkare igen. Det tar emot lite att säga att det inte blir ljusare igen förränn efter julafton.... Men så ska man ju inte hålla på.

Tillbaka till det där med cykelturen då. Jag cyklade 10 kilometer idag, inte så mycket men det är förberedande inför de 33 jag tänkte cykla med min far nästa vecka.
  För er som inte varit på lantvägarna i Södermanland så ska ni veta att alltsammans inte består av så mycker annat än kullar i varierande höjder. Men dessa kullar är en fröjd ska jag säga, och inte bara för ögat. Allt muterar ju till en rollercoaster, tjoho vad kul det är med alla branta nedförsbackar! Hehe, fast för att kunna åka ned för dem så måste man ju förstås komma upp först.

Idag har vi haft gäster förresten. En kompis till min lillebror och dennes föräldrar. Numera är det bara pojken som är kvar, och innan jag gav mig ut på cykeln så satt jag faktiskt och spelade Monopol med filurerna. Jag vann. (förstås..) Höhö nej, (fast jo) men det var kul. Riktigt kul indeed.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emilia

hoppas du har haft en bra dag

2008-06-15 @ 23:37:01
grej: http://eemiliaas.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0