Lite internt

Goda lunchen på ni minsann!

Jag har precis flyttat min yngre broders bärbara dator in på mitt rum, och här sitter jag och funderar lite hit och dit över hurvida länge jag hade tänkt att ha det så pass stökigt i mitt rum som jag har nu.
  Det ligger kläder, olika viktiga papper och böcker på alla ställen förutom golvet, men av någon anledning så förmår jag mig bara inte sätta igång att städa. Allt beror på mig, vi får se hur länge det varar.

(några klickbara foton från avslutningen mitt i alltihopa)

Ikväll någon gång bär det av till landet för min del, det ska bli himla härligt och imorgon träffar jag min käraste Anna som saknats så mycket så jag vet inte vad! Men innan dess så tänkte jag plinga lite på gitarren och quite later är det menat att jag kanske ska ta en promenad med ett par mumrikar. Lär bli roligt!
Pling Plong.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: carro/tunie

engelska skolan i täby :)

2008-06-13 @ 15:01:57
grej: http://tunies.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0