Kraongel

Hej, det verkar fungera nu. (?)

Det här med plattformsbyte ställer bara till med krångel känns det som... jag tycker inte alls det här nya mojset är bättre en det vi hade innan. Det gick inte att blogga för mig varken i söndags eller igår bland annat. Eller blogga gick ju, fast mina inlägg vägrade ju publiceras?
  Besöksstatistiken är skum dessutom. Jag kanske bara är trög eller någe, men i samband med att bloggen flyttades så visar statistiken att mina läsare 'minskat' med nästan 75%. Antingen är ni bara väldigt många som lämnat mig, haha, eller så räknas inte IP-adresser med brandvägg in? Och dylikt? Eller så var den gamla statistiken aldrig korrekt ens från början... Känns dock inte riktigt sammanhängande...

Bara krångel hitäntills i alla fall, som sagt.

Uppdt kl. 21.08
  Jag blir riktigt frustrerad nu, det fungerar inte ordentligt idag heller!
Jag kan inte ladda in några bilder.
(---)

Och i pessimissmens hetta så kan jag lika gärna då utan imaginära hjälpmedel i form utav foton förmedla att jag stötte på problem med avslutningsklänningen jag syr. Det kommer inte bli klar i tid (ingen nyhet längre egentligen) så idag har jag kompletterat min plan B med några enkla inköp. (som jag inte kan visa) Långt ifrån lika pampigt som det var menat, så att säga. Men fint i vilket fall, och går det inte att lägga in bilder imorgon då... öh, ja... Då blir det pannkaka!! Mildt sagt.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0