Is there a difference between difference, and difference?

Greetings, läsare

Jag har lite ångest över att sitta vid tangentbordet en morgon som denna, det är oförnekbart. Men det får vara en stund. Det är nämligen första gången på länge datorn är ledig till min favör i mer än fem minuter, emellertid ser det inför den korta framtiden inte ljust ut.
  Avlägset sitter jag och sneglar studerandes på min fars macka. Inte för att jag är hungrig, utan för att den sakta men säkert och med regelbunden frekvens förlorar volymenheter. Ända in i min inre mjälte vet jag att han kommer kräva mirakelmaskinen till jobb inom ett förlopp på mindre än tre-fyra tuggor, jag vet likväl att jag inte kommer hinna skriva klart detta inlägg.

Rubrikvalet förresten är bara en tvångsmässig handling som har sitt urspring från en tankedvala jag befann mig i någon gång igår... Den innehaver inte mycke till logik, men någonting säger mig att jag bara måste ha den placerad ovanför dessa tre stycken jag nyligen författat, denna tidsknappa morgon.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0