Nakna dagen?

Jag var på promenad med min mor idag. Halvvägs bestämde vi oss för att variera lite och gå en slinga vi inte går lika ofta. Jag ska inte göra inlägget för långt... men måste bara påpeka nu först att vi alltså är på landet och går på lantliga grusvägar.

Synen jag tänker berätta om lade jag först inte märke till med en gång, och anledningen till att jag ens kollade åt det hållet relativt noggrannt var bara för att jag hörde en traktor ute på fältet och med mig själv ville leka 'gissa färgen på fordonet'.
  Jag gissade fel, men min besviknelse tonade snabbt bort då jag upptäckte att någonting sprang bakom traktorn. Jag pekade. Först trodde både mor och jag det var ett rådjur eller en ko-kalv, för det hade varit logiskt. (mer logiskt än vad det egentligen var i alla fall) Men efter en stunds kisande så insåg vi chockerande nog att det var någonting annat. En naken man.

Det sprang alltså en fet, naken man efter traktorn!?
  Synen varade inte länge, allt skedde på lång distans och objekten försvann ganska kvickt nedför en kulle, men man kan då allt undra vad den stackaren hade råkat ut för. Jag sjönk nästan ned till marken i magkramper.

Tänk att någon annans missöde kan skänka så mycket skratt... I'm sorry for the skadeglädje, men det såg så himla kul ut.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Live and Love

Hahaha! Shit men stackars man haha!

Kolla gärna i min blogg och kommentera om du vill :) :P

2008-06-27 @ 18:26:06
grej: http://amoren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jenny

Hoppas du haft en trevlig dag! :D Vad gör du? Kika gärna in i min blogg, kommentera och rösta på min poll om du har tid! :)

2008-06-27 @ 18:42:52
grej: http://penajs.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Kim

sv: ja jag får helt enkelt nöja mig med det i vilket fall :)

2008-06-27 @ 19:09:37
grej: http://girlylicious.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carolina

Stakars den nakna mannen! :p

Jag skulle också börja garva åt nått sånt!



ja, man tror ju att man inte har någon vinstchans! men nu ska jag anmäla mig hela tiden till tävlingar även om minstchansen är liten, man kan ha tur :)

2008-06-27 @ 19:48:22
grej: http://carolinahjem.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sandra

tack så mkt :D

2008-06-27 @ 20:16:36
grej: http://sessah.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Rebecca

HAHA!

Bätrte än en älg. Mycket bättre. HAHAHA



Och jag tänkte som du. SepHora=Cphora.

Men jag vet inteHAHA

2008-06-27 @ 23:12:47
grej: http://rebcca.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Bruce Wayne

Haha jag är väl ett monga då, iofs är den där nakna mannen som sprang efter traktorn (förhoppningsvis) ett ännu större mongo.



Aaw dumma bild, kika runt 20 sekunder in i detta klippet så blir det mer uppenbart vad bilden föreställer.

http://uk.youtube.com/watch?v=Cc5bGWeuA6Y



HAHA Jurassic Part ja, varför anar jag att detta är en kuggfråga?

Det roliga med JP är att jag för ett tag sedan fick sådant begär att kolla in filmera igen, för det var ganska länge sedan.

Så till slut fick jag tag på dem och efter att ha kollat på alla tre så insåg jag att de kanske inte var så fantastiskt underhållande som jag hade fått för mig.

Alltså, den "visuella upplevelsen" är det inget fel på, men jag var faktiskt näst intill uttråkad av att kolla in dem.



Vad tycker du själv om JP? ;)



BTW, tråkigt som fan att vi inte gick vidare till final i EM :(

Men men, semifinal är inte dåligt pinkat!

2008-06-28 @ 00:22:41
grej: http://brucewayne.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

hahah fyfan va sjukt kul de måste ha sett ut. I feel sorry for him äna! ..man blev ju iallafall vääldigt nyfiken på storyn kring händelsen xD

2008-06-28 @ 10:27:38
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: karin

haha! roligaste jag läst i en blogg på länge!

2008-06-28 @ 18:11:12

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0