Guldigt

Min hals är invärtes sårad. Höhö... I feel it coming that my voice will not be the greatest tomorrow.
  Mja hur kommer då detta sig? Jag kopplar min heshet till gårdagens skrik på idrottsdagen adderad med dagens fem timmars långa sjungande. Det är elevens val nämligen på min skola... och jag har obligatorisk körsång.

Men jisses, det är bal imorrn! Jag vet, I have mentioned it recently men tillställningen är ju för sjuttsingen fortfarande ett faktum och darn vad jäkla kul det ska bli!

Klockan tolv slutar niorna, sen kommer Netto och troligtvis Joss joina mig hemma hos mig och förbereda sig inför kvällen. Balen börjar 18, så tiden lär ju räcka till. Foton bör jag kunna lägga upp innan jag drar. Fast inga promises since man aldirg vet med såna här grejer.

Eftermiddagen spenderades för övrigt med en friend of mine inklusive några friends of her(s). Soligt.

Yarr, kolla the språket va. Inte riktigt den inläggskvalité jag brukar publicera kanhända.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Elin

Hah jaa skit samma det är sp,m det är iaf:) Jaa tack så mkt men hjälper mjölk?:)

2008-06-04 @ 22:18:06
grej: http://elinlundblad.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0