Det svider en aning

... men det är ju reaktionen jag searchar for! Min tolkning på svedan är att den motvarar de nyttiga syrornas verkan i hyn.
  Även om era ögon inte passerat särskillt mycket text ännu så har ni säkerligen redan begripit läget i alla fall. Jag har alltså tillverkat en liten anisktsmask pour moi. Inget som är mig ovant men jag brukar ju inte skriva om det really.
Ingridienserna ser ni nedan, vanligtvis brukar jag ha dem i ansiktet var och en för sig, men idag mojsade jag lite och en blandning tedde sig inte så dumt det heller. Eller hehe, det var toppen-great.

Utmärkt kombination för en normal-fet hy, så om ni har tillgång till ingridienserna så är det minsann bara och testa med detsamma tycker jag! Mängden jag hade räckte till ansikte, hals och bröst.
  Btw, aloe vera i växtformat är inte alla som har hemma, men då är det bara att exkludera den.
  • 5-10 smultron
  • 5-10 blåbär
  • 1 tsk aloe-vera-juice
  • ½ tsk honung
  • 1 tsk naturell yoghurt


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Helené

Hej! Jag vill också göra aniktsmask, fast jag har väldigt torr hy, vad borde man ha för ingridienser då?

Svara gärna i min mail :)

Gillar din blogg!



/Helené

2008-06-27 @ 17:28:16
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

NÄMEN! vad duktig du är må jag säga, det får jag testa nångång :) "nångång" brukar oftast innebära aldrig men ja får se till att fixa det=)

2008-06-28 @ 10:26:21
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Släng dig i väggen pissmyra:P

haha so funny! ja läste animalisk!! det gjorde att hela inlägget blev otroligt sjuk por moi :D hehe är förövrigt hemma nu!

2008-07-12 @ 21:23:43

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0