Typ, ERROR?

Okej... det är någonting skumt med min blogg.
  Emellanåt för den för sig att mina typsnitt inte kan förmedla bokstäverna Å, Ä och Ö. Men, detta gäller bara startsidan på bloggen. Så fort man klickar vidare till en annan sida, exempelvis kommentarsidan till ett inlägg, eller en Arkivsida; då, ja då kommer minsann bokstäverna mer än gärna fram.

Är det bara min dator eller upplever även Ni konstigheter med min text?

--- En anglais ---

Okay... There is something wierd about my blog.
  Occasionally it seems to think that my typefaces cannot show the swedish letters [ao], [ae] and [oe]. But, this only applies my index page. As soon as you click on to another page, like for example the comment page of a post, or an Archivepage; then, yes then the letters decide to start showing.

Is it only my computer or do You aswell experience wierdnesses about my writings?


uppdt: Jag har ingen som helst aning om vad jag gjorde... men det ter sig vara fixed nu!
uppdt_2: (00.06) Eller, nej.
uppdt_3: (02.23) Nu hittade jag det jäävlars felet! HA! Det låg förstås i kodmallen...
"chFarset=ISO-8859-1". Rena slumpen (nästan) att jag såg det. Adjö, lilla F.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

ny blogg! ja de var ju de jag sa, man kan tro att du utövar slovenska! eller de kanske har vanliga tecken?

2008-07-26 @ 14:45:32
grej: http://jennyun.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

höhö kul att du e med ;) skriv fler så kanske räknaren slumpar upp nån av dina kommentarer.



ja jag måste visa att det tillhör finland ;) fast typ alla där är svenskar och allt går i svenskt.

2008-07-26 @ 20:30:39
grej: http://mariellem.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

Hehe precis ;) de är lungt, imorgon ska jag ner till vilsta u know.. självdå?

2008-07-26 @ 20:47:38
grej: http://mariellem.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

FÖRRESTEN ÄR JAG INTE ETT MONGO SOM SAGT;)

2008-07-26 @ 20:47:56
grej: http://mariellem.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sannaa

Fin blogg :)

2008-07-26 @ 21:00:58
grej: http://sannaaek.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

Jo det är rätt äckligt vatten där men får nöja mig med det om inte annat ;p det är närmast mig bortsett från skjulsta med. Det lät mysigt hörredudu! ok, är väl ett mongo då! Nu åker jag till torshälla. pusskram

2008-07-26 @ 21:08:09
grej: http://mariellem.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0