Jubilleum och en daily update

  Hej där!

Idag är jag i stan. Eller... ja, alltså Eskilstuna. Sorgligt nog finns det stunder då man inte kan låta bli att tänka efter; Är Eskilstuna verkligen en stad eller är det bara Sveriges svarta hål där civilisationen tycks sugas upp i intet? Mer om det någon annan gång...

Jag har handlat lite! En vit basker och mörkgrå, virkade leggings på MQ inför höst/vinter (av någon anledning var det inte deprimerande att inhandla detta?) en gul body på Gina Tricot och sist men inte minst - tyg! Jag har längtat så länge efter att sy en playsuit och nu hittade jag ett helt toppen, grått tyg i viskos. Förresten hämtade jag upp en riktigt läskig prudukt på posten som jag beställde här i veckan! Den...
  Okej, lite too much informatio about boring stuff va... Ber om ursäktande.

Idag är det förresten lite halvjubileum. Jag och min pojkvän har varit tillsammans nu iår. Det låter väl inte så värst illa? Nä, bäst bara.

Stay tuned (främst) lokala läsare - for an överaskning...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: alexandra svarar

åh nej jag red aldrig, kunde knappt ta in pållen till stallet så geggigt och halt det var, så nej jag red aldrig för då kan han sträcka sig :P men nej , haha dom är underbara djur :D:D

2008-07-19 @ 20:02:09
grej: http://ajornevi.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: stompstomp

åhåhå spännande :P och grattis!

2008-07-19 @ 20:07:31
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

japp d menar ja, bara att kommentera på :)

2008-07-21 @ 09:19:27
grej: http://mariapettersson.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0