IQ #7678

Igår på ICA, Flen, då jag skulle ta mig en munk...
En rollatortant kommer fram till mig och säger halvirriterat:


Tant: Varför plockar du frityrringar ur lådan längst ner?
Maria: För att de är färskast där...
Tant: Och hur vet du det?
[Helt oangelägen till att lägga fram ett slags förklaring, så svarade jag:]
Maria: Jag bara vet det.
Tant: Men då när du böjer dig så kan ju en pojke smyga fram och kolla dig under kjolen!
Maria: ???
Tant: Det är då många pojkar som vill göra det, ska du veta!
Maria: Jag måste gå nu...
Tant: Otacksamt!


Vilken helmiss! Otacksam är det absolut sista jag var då mina ben bar mig snabbare än vad hennes blåa lilla förflyttningsfordon rullade henne fram.
  Bäst att skynda sig dessutom. Jag får ju inte riskera att det ska komma fram en fräck liten pojke och kolla mig under kjolen.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Peter

Haha, vafan då :P Dessa gamlingar får ett och annat för sig... Inte för att jag tror att det inte finns någon som vill kolla dig under kjolen (ta mig inte fel nu) men sådär säger man väl inte bara för du plockar munkar :P

2008-07-22 @ 11:07:48
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: g0rIl!@

Behemoth asså fett kolla in min blogg behemoth bloggen ! :))))))))))))))))

2008-07-22 @ 15:22:09
grej: http://behemoth.gorilla.bloggfixmenty.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

åå vad gott med munk

2008-07-23 @ 16:54:59
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha vilken tant! Undra vad som försigår i hennes huvud sådär rent allmänt, dagligen?;O vill inte veta!

ih, tack going:)

2008-07-23 @ 20:41:00
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: helene

hahah det var värst, vilken jäkla fräcking till tant det där! bara för hon sitter i rullator och kanske önskar att någon tittade henne under kjolen vilket är svårt, så behöver hon sannerligen inte kommentera det till andra!

2008-07-27 @ 00:51:31
grej: http://hellenius.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0