Hemkommen

Just det. Nu är jag hemma igen från Mariefred!
Jag känner på mig att detta kan bli ett (extra) tråkigt inlägg som bara förstås väl internt, utifrån detta kortar jag därför ned med uppskattningsvis 80% av infon på alla utförda bus.

Jag har hur som helst haft jättekul, eller grymt kul. Bland annat har jag tillsammans med Mongo Malin: Vandrat runt kring det vackra slottet Gripsholm (även Elin inkluderad där), agerat statist i SVT:s kommande dramaserie "Livet i Fagervik" gitarrat nätterna långa, skrattat sönder, fyndat 2x3m tufft tyg för SEK 10 :- på Röda Korset i Mariefred, kollat på Aristocats och ätit god mat.

- Någonting väldigt viktigt jag slutligen vill få med i detta inlägg är även följande:

Tillfälligt har jag ingen mobiltelefon!
Den är olyckligt kvarglömd i Mariefred.
För kunna nå mig via min sommarstugetelefon i fall ni inte har nummret, ring min mobil för automstisk vidarekoppling. Kontakta mig annars via MSN eller bloggen.

- OBS! Jag kan alltså inte svara på några som helst SMS!!! -

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2008-07-03 @ 00:20:13
grej: http://Wysteriiasblogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-03 @ 05:45:59
grej: http://josieeme.blogg.se/fashion/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0