Frustrerande

Spenderade nyligen hela 30 minuter åt att ta foton på mig själv och mina kläder. Det var roligt. Emellertid inte fullt så roligt då jag upptäcker att min faders laptop är så pass föråldrad att den inte kan läsa ett SD-minneskort som har större kapacitet än 1 GB.

Jag har alltså (då) helt lycklig införskaffat ett nytt minneskort på 2 GB.
  Att inte behöva radera bilder idag för att minnet var fullt var en känsla så avslappnande att jag tyckte mig höra toner av ljuvaste slag i klinga in allt närmre bort från fjärran.

Har helt frustrerad letat efter drivrutin på nätet. Hittar inte det jag söker.
  Ett stort SUCK åt all världens föråldrade teknik just nu. Bara för att jag var på bra fotohumör, och bara för att sladden (som hade varit kvällens stora räddning) befinner sig 6 000 000 centimeter ifrån mig just nu.

Detta var då allt ett gott exemplar av ett I-landsproblem.
Nu ska jag sy.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0