Dagens mongo-spionage

Telefonen ringer...

Anton svarar: Hallå, det är Anton Hedman?
Kvinna: ...
Anton: Hallå?
Kvinna i luren: Är det Maria?
Anton: Nej?
Kvinna i luren: Då har jag nog ringt fel. Adjö.

Sedan la hon på helt tvärt. Inget namn hade hon. Inte hade hon heller någon tanke på att fråga efter mig? Jag satt alldeles bredvid och hörde allt, nämligen.
  Lite curious blir man ju. Fast ärsch. Det var nog säkert bara en av alla dessa prisjägare som vill åt den hemliga information jag bär på. Bergis hittade hon mitt nummer på Gula Sidorna och redan från början förmodade att det var fake. Hon testade lyckan i alla fall och... Jag menar... Anton? Vem tusan skulle det vara liksom.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: EmmaMatilda

Öh, haha!

2008-07-13 @ 12:04:50
grej: http://emmamatildastark.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ida

tack så mycket :) ha en härlig dag!

2008-07-13 @ 12:35:52
grej: http://karlssonida.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: eM

Det verkar så jo, men jag jobbar på det.

2008-07-13 @ 13:06:44
grej: http://emchr.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Meh ofta man inte frågar :P haha

2008-07-13 @ 20:02:35

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0