IQ #3262

Under förberedelserna inför debatten om växthuseffekten:

Kim: This is Ralph. [visar en teckning]
Maria: What is it?
Kim: A monkey! He just had his ninth birthday.
Maria: Is he happy?
Kim: Very. You see, he has now been living in the rainforest for over 30 years!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

HAHAHA

2008-01-21 @ 20:10:53
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Bagarkönig

Fett sopig Maria jag skrattade ju inte. Att du inte skäms. Det var ju så sopigt Maria Hedman. Även om jag fattade det sopiga skämtet så sög det ju. Det är ju så sopigt. Hoppas det går bra på debatten i morgon, Maria. BY THE WAY: KAN DU INTE SÄGA GRISKULTING NÅGON GÅNG????????????????????? Nöff

2008-01-21 @ 21:08:46
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: SANDRA

hehe

2008-01-21 @ 21:49:23
grej: http://fashionbysandra.tjejsajten.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: anna

hej igen ;)
jarå , fick exakt vad jag undrade över ;)
tack så mycket !
kraam

2008-01-22 @ 19:00:57
grej: http://annu.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

det var ju jag som sa trettio år grejen =D
haha inte kimmi!

2008-01-22 @ 20:33:25
grej: http://signalfire.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandra

hahahah!!faan va bra XD :D

2008-01-27 @ 00:07:04

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0