IQ #0397

9 Januari 2008 på en NO-lektion, Engelska Skolan i Eskilstuna.

Maria:
Mr. Herfst, I forgot my notebook today... again.
Mr. Herfst: ..?
Maria: May I please have a loose paper? Heh...
Ara: Haha Maria!
Maria: Vadå?
Ara: Du lägger alltid "heh" i slutet på en mening när du skäms!
Maria: Va... Nej, gör jag? Har inte tänkt på det. Heh...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Elin

så gör jag med.. haha!
Var det på en engelska lektion eller?

Läs gärna min blogg :)

2008-01-09 @ 20:32:00
grej: http://eulin.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Använder du "heh" när du pratar också? Hur lyckas du med det? :P

Appropå din kommentar på min blogg: Det vore ju kul med ett förbud för tyg på överkroppen för alla. Men skulle du, ärligt, vilja bada topless i simhallen?

2008-01-09 @ 21:53:07
grej: http://sjusovaren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Oookej, jag ska vara snäll.

Men vadå om jag skulle kunna tänka mig? Nej, jag tror det är lugnt. Har ju liksom aldrig funderat på att skyla överkroppen... Why should I?

2008-01-10 @ 16:49:18
grej: http://sjusovaren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Moralkärringar?

Hahahahahahahaha... jag äter moralkärringar till frukost :P

2008-01-10 @ 21:14:18
grej: http://sjusovaren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

hehe ja du vet ju nu vem du har fått det ifrån:p
men vem är den där Sjusovaren?? riktigt sjuk jävel om ja får säga det

2008-01-11 @ 11:51:35

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0