IQ #0051

15 Januari på väg till tjejtoaletten:

Maria:
Du Joss!
Joss: Aa?
Maria: Gissa vad jag har på huvudet!
Joss: Eh... typ ett diadem?
Maria: Nej! eller JA men... för låt!
Joss: Okej.

Två minuter senare...

Maria: Säg nåt då!
Joss: Men Maria... förlåt för vad?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jeanette A.

hehe :D :D

2008-01-16 @ 18:16:57
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Dex

Haha x)

2008-01-16 @ 18:22:02
grej: http://dexedrinee.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sofie

söt header!

2008-01-16 @ 20:09:42
grej: http://thenoteboook.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0