Det du innan kanske inte visste

Philip berättade idag att han tidigare läste min blogg, och med det blev djupt sårad.
Han finns ju knappt med i den över huvud taget...

Jag tänkte då att jag kanske skulle ta och uppfylla hans livs största önskan! här kommer den...

October 6th 1992 - Disaster strikes Sweden; Philip Reinertz is born.

image319Personligen tror jag Philip är i maskopi med djävlulen - om han inte är satan själv. Han må tro att ingen vet, men detta är inte fallet.

Om nätterna sover varelsen inte en blund. Den sitter framför dataskärmen och söker intensivt efter offer att besudla. GNUpojken är vad han kallar sig. Egentligen kan han vara den 5700 år gamla djävulsmannen. Att det skulle vara just gnuhorn han har i pannan kan jag nog mycket väl tänka mig.

Världen måste bli varnad angående Philip Reinertz existens.

Vi är tvingade att agera fort! Ty Domedagen är nära...
Dock är det ännu inte försent!

Man måste känna fienden innan den kan angripas!
Fiendens styrkor: För att inte tala om att Philip ibland kan verka bra mycket trevlig, så har han även fördelen att smidigt kunna förgifta ett människosinne med sin relativt snabbtänkta humor.
Och ser ni er inte för - så stoppar han en satanistisk skiva prickig korv i jackfickan på en.

Fiendens svagheter: Har tendens att tappa byxorna. Det är även på detta vis att Philip målar sina skor alldeles omedelbart vid ev. kontakt med understrykningspennor. - Detta besparar en tid.

Det gäller alltså att ständigt vara på sin vakt. Jag råder er alla att inte se varelsen i ögonen... ögonkontakt kan vara förödande då man blir förd bakom ljuset utav djävulsbarnets ytte skal. Se till att ha ytterkläderna på avstånd också... Och glöm inte att ha med er understrykningspennor för att uppehålla Reinertzmonstret.

Jag tackar för mig.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Louise

haha tack, bra att veta!

2008-01-08 @ 19:47:03
grej: http://louiseenqvist.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: anna

hej ! angående kommentaren i min blogg så undrar jag bara. så alltså om jagn inte har missförståt , så om 1000 personer klickar (har de ingen betydelse hur länge de tar innan 1000 pers klickar?) så får man betalt? eller tar man kontakt med
Afflicator.com ? :)
kram

2008-01-09 @ 00:15:03
grej: http://annu.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: da eskimole is cold

HAHA du har rätt i att han tappar byxorna!! hehe hade glömt bort det totalt hehe började asgarva igenHAHAHA minnen... !!!ROFLMAO!!!

2008-01-09 @ 18:07:29
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Alltså jag måste säga att ironi på hög nivå bara är riktigt, riktigt bra!

2008-01-09 @ 22:00:42
grej: http://sjusovaren.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0