Det kliar i hjärnan

Vet ni vad som är riktigt irriterande?

- När man på ett eller annat litet vis råkar få reda på att någon ljugit för en om en sak som är fånigt onödig ... En sån där grej man egentligen inte lägger en tanke på fem minuter senare, någonting där sanningen knappt är varken det minsta intressant eller märkvärdig.

Amen vad spelar det då för roll om personen ljög, när det ändå inte var viktigt?

Jo för om personen i fråga tagit initiativ till att ljuga för mig om någonting skrattretande oviktigt, där en lögn på något sätt aldrig skulle behövas - vad säger då att denne inte ljuger för mig vid alla andra tillfällen också?

Jag blir så otroligt irriterad.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sandra

Det är irriterande ja.. :P

2008-02-26 @ 19:05:29
grej: http://sandraliksom.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sandra

exakt >.

2008-02-26 @ 19:19:21
grej: http://sandraliksom.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Åh, ja vad det är irriterande med sånt!

2008-02-26 @ 19:36:34

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0