Bastukrypet slår till igen!

Alltså... antingen har det växt jävla mycket sedan jag såg det senast, eller så är det helt enkelt en hel familj som bosatt sig där! Ja, i tjejbastun på badhuset här i Eskilstuna.

Jag vill helst inte behöva beskriva det...
Men idag hade det konverterat från färgen beige till mörkbrun, var 2x3 cm stort och huahua-megaäckligt.
Det läskigaste med detta äckelkryp är att det förflyttar sig vidrigt snabbt! Det hoppar eller nåt... jag vet inte, men en sak är säker, och det är att det är inte kul att basta efter ett träningspass tillsammans med detta!

"The saunacreep strikes again!"


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Lisa

Hejsan :D Jättesnygg blogg du har! :D
Innehållet verkar också inspirernade :D

2008-02-07 @ 22:21:47
grej: http://lisalisi.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Alltså; du skriver "... idag hade det konverterat från färgen beige till mörkbrun, var 2x3 cm stort och huahua-megaäckligt."

Du är säker på att det inte var någon som skitit på sig helt enkelt?

2008-02-08 @ 18:16:29
grej: http://sjusovaren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Penny the födelsedags dövorsak

jag bugar och tackar (för jag vill ju inte härma dig exakt) och sen säger jag att du är ett geni min käre vän. detta är min nya blogg!

2008-02-13 @ 14:54:04
grej: http://yun.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sanna

hahaha gud va äckligt!

2008-02-19 @ 16:15:30

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0