Woho (!?)

Det hände någonting på träningen idag. Helt plötsligt fick jag in någon konstig mongoteknik och simmade 25 meter frisim på 14 sekunder... vilket alltså skulle bli dryga 28 sekunder på 50 meter. Jag kan inte sådant, vad sysslar jag med egentligen? Som sagt var det alltså bara under en 25:a, tekniken visade sig vara oupprepbar och tydligen en engångsföreteelse. Nu vet jag att det går åtminstone. Moahaha!

En smärre pinsam grej hände i duschen efteråt. Jag tvålade in runt ögonen för att få bort all överbliven mascara, men när jag skulle skölja av alltsammans så slutade vattnet rinna. Ni vet, automatduschar.
  Likt en blind anubisbabian trevade jag längst väggarna. Tiden gick och jag blev allt mer frustrerad. Tanken slog mig att jag kanske bör öppna ögonen, men min rädsla för smärta förhindrade mig från att utföra detta mirakel.
  Slutligen fann jag knappen, en sådan lycka! ... denna lycka övergick dock smått i skam då jag vände mig om och såg att två tanter glodde med lustiga blickar på mig.
  "Jag fick tvål i ögonen, ehe.. hehe." sa jag och log genant.
Men den ena av tanterna skakade bara på huvudet, sen gick de utan att yttra ett ord.

                                            Var det något jag sa?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Lexie

härligt att simma :D och haah det där med tvålen, kan nästan se det framför mig xD

2008-04-21 @ 21:31:10
grej: http://musicofc.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ida

Ja du bra fråga... vem tror att det är okej att ta ombord en motorsåg?! dummhuvud!

2008-04-21 @ 21:31:34
grej: http://bjerkansDotter.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Lexie

svar: ja det luktar jättegott :D

haha :D när jag är utomlands brukar jag jämt simma längder på morgonen, så härligt :D

2008-04-21 @ 21:32:10
grej: http://musicofc.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

haha.. härligt.. pinsamt :)

2008-04-21 @ 21:39:10
grej: http://blooondiiie.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha stackare xD lite genant sådär;)

2008-04-21 @ 22:37:41
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0