Sensitive girl

Sitter här och hånfnittrar lite för mig själv över Eddies BH-sit', men det är nog dags för mig att sluta med den saken. En dag lär hon hämnas, och jag måste erkänna att jag nog förnimmer en liten fruktan inom mig.

Eller så är jag bara överkänslig idag.
  På engelskan nämligen fick alla veta sina betyg från nationella A&B. Eller ptja, alla förutom de som inte lämnade in läxan. Och problemet med min läxa var ju att jag glömde den (nästan färdiggjord) i samma klassrum igår. Idag var den gone. Jag blev så arg när jag inte fick veta mitt resultat att jag var nära på att bli tårögd. (???)
  Och innan sista lektionen skulle börja råkade jag ut för Mr. Guterstams vrede för att ha viskat samtidigt som han pratade och sa att vi skulle vara tysta. I nästan fem minuter fick jag stå och lyssna på hans prat om hur oförskämd, ohövlig och otrevlig jag var. Och då blev jag faktiskt tårögd.
  Med risk att du googlar på ditt namn herr Guterstam, (skulle inte förvåna mig) så tänker jag inte skriva här att du är en melodramatisk snobb.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-04-16 @ 20:28:40
grej: http://lisaholmqvist.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Natalie

hej, du har verkligen en fin blogg (:
Gå in på min och säg vad du tycker om mitt nya projekt! Vill gärna ha din åsikt också ;)

2008-04-16 @ 20:29:25
grej: http://nnats.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olessia

:P

2008-04-17 @ 10:04:37
grej: http://www.unikaolessia.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0