Rädsla för det okända

Efter ett telefonsamtal med min pojkvän:

Pappa: Hur var det med Alex egentligen?
Maria: Han mådde fint.
Pappa: OK, han var inte ledsen eller så? För han lät inte speciellt glad när jag svarade.
Maria: Aha. Nej han var glad. Men han är ju lite rädd för dig...
Pappa: Lustigt, hehe. Han är det fortfarande alltså, sedan det som hände.
Maria: Ja... haha. Sa du nåt speciellt?
Pappa: Nej. Eller jag tänkte skoja lite och säga "Vill du prata med Maria så får du sätta en kondom på telefonen först", men det var väl tur att jag inte gjorde det antar jag.

Ibland händer det att jag faktiskt förstår hur det kommer sig att Alex hyser rädsla för min far... och jag inser även att mitt sinne för att skoja med folk måste komma från just min pappa. Hehe. Jag älskar min pappa! ...och Alex.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Erik Keding

hahaha vilken underbar farsa du har :D

2008-04-06 @ 00:55:49
grej: http://theartist.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Man ska ha respekt för sin flickväns pappa.. så är det bara...=)

2008-04-06 @ 00:56:21
grej: http://www.designadinblogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emelie

haha men gu. ;)

2008-04-06 @ 01:02:44
grej: http://emelieisaksson.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

haha!!!

2008-04-06 @ 01:18:56
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

hahaxD heelt förstårligt jaa:D ..de kan ju va bra ibland dock;) hah!:D
Ja lr huur, helt jäkla as torrt ;D

2008-04-06 @ 01:31:47
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

hmmm:/

2008-04-06 @ 17:12:54

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0