Mää-Äh

Nu har vi varit totalt bortskämda med sol och värme i sex dagar, det känns lite ledsamt med faktumet att det är dags för ett uppehåll. Fast man får ju lov att vara glad för det man fick, min hud är ca 1½ toner mörkare nu och för det är det bara att tacka!

Klockan är snart halv tio, jag ska äta mig some frukost och efter det ska jag läsa litet... för att sedan övergå till plugg.

Hmm... känner att jag måste ringa Alex längre in på dagen, saknar människan så!

Och i övrigt är det så att jag råkar bära på en ganska ordentlig ångest över en viss skolbal. Jag har hittat varken klänning eller skor, och jag har heller ingen egentligen ork för att göra detta. Varför ska man ens ha skolbal när man går ut nian?? Känns aningen silly faktiskt.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Soha

Godmorgon! :)

2008-04-27 @ 09:43:06
grej: http://sohaa.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

den där balklänningen! jag kan säga att vi inte hade nån bal i nian och de va jävla trök,eftersom alla andra hade de värsta kul :S offer;)

2008-04-27 @ 11:19:17
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0