Liberalist för en dag

Då min mor bad mig springa och inhandla ris,
så tog jag mig friheten att köpa bananchips.

image425

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: hannistyle

mums vad gott =)
Ha en super trevlig kväll :)

2008-04-29 @ 18:51:01
grej: http://hannistyle.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: paulina.

det har jag aldrig smakat..
gott?

2008-04-29 @ 18:53:06
grej: http://colaburk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-29 @ 18:54:01
grej: http://joakimforsberg.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Annie

Hahah, faktiskt så var en utav mina galma klasskamrater muslim, trots att hon ar blond och blåögd, så det var väl därför jag inte la ner så mycket tankar på att du inte "såg" muslimsk ut eller skrev på det viset!

Idag tänkte jag försöka resonera med grannarna, men det var lättare sagt än gjort - lägenheten de bor i är hyrd av Migrationsverket och hyr i sin tur ut lägenheter till familjer som just kommit till Sverige utan någonstans att bo. Andra grannar har försökt prata med dem men de förstår varken svenska eller engelska så jag får dras med eländet tills jag tröttnar på riktigt och flyttar!

Men visst, du har rätt, oavsett religioner, hudfärger, sexuell läggning så måste vi ju komma överens på någon nivå. Trots att de inte bott i Sverige så länge hade jag hoppats på att de hade grannar i sitt hemland som de visade respekt mot.

Du gav mig intressant läsning samtidigt som jag såg det ur annan synvinkel, TACK :)

2008-04-29 @ 19:20:48
grej: http://www.barbiesjealoussister.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

tack bryden!:D hah!
åh gott! de ska jag fän köpa mig imon!

2008-04-29 @ 19:49:17

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0