Hehu

Hej!

Nu är jag hemkommen från skolan, och det var faktiskt kul idag. Fint väder, glada klasskamrater... eller ptja, åtminstone tills slutet på sista lektionen. Science var det då, och vi fick veta våra betyg för muntliga presentationen och uppsatsen. För min del gick det bra.

Mr Turner, virrig. Haha. Men those eyes...
No offence Alex, just a teacher!

Imorgon bitti är det Nationella i Engelska som gäller. Listening assessment har jag för mig.
Jag var inte ett dugg nervös inför det förrän i tisdags, då vi gjorde samma test fast från år 2006.
Jag fick fyra fel! Vad tusan liksom, engelska är ju någonting jag kan?

image404På vägen hem från skolan köpte Sarah, Bazyl och jag glass. Just nu önskar jag att jag hade köpt en annan. Mår inte så bra nämligen. Haha. De fick mig köpa en calippo!
Låtsasglass bannemig. Inte igen, inte på bra länge iallafall.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olessia

lycka till imorrn på nationella:D

2008-04-03 @ 17:54:32
grej: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: N

Vädret har verkligen varit underbart idag.
Lycka till imorgon på provet!

2008-04-03 @ 19:48:11
grej: http://privateinvestigation.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Josefin

lycka till :)

2008-04-03 @ 19:52:50
grej: http://lillhjartat.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0