Djuriska instinkter

Det finns lamor, och så finns det l'amour.
För mig innebär dessa två begrepp detsamma.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karin

Haha, jo jag har faktiskt fått ett sommarjobb och får även jobba lite då och då nu innan också. Jag jobbar på ett ställe som både är en restaurang, ett gatukök och en kiosk, så det finns ganska mycket att lära sig kan jag lova :P

-

Haha jo jag såg det, men den var ändå cool, du är så rolig :D

-

Haha ja, sova är bra. Det är lan här hemma hos min pojkvän så jag fick leta mig en sovplats miss i nassa :P

Krams

2008-04-26 @ 11:50:25
grej: http://bjellmankarin.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emma

ja, precis :) Jag menar, är telepati något enbart för kvinnor eller? Helt sjuka frågor, så jag skyller förlusten på det :P

2008-04-26 @ 19:38:27
grej: http://litenemma.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

du haha, jag säger det samma!

2008-04-26 @ 20:41:30
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0