Balanda

Hej.

Idag har alltsammans varit oerhört varierande.
  Nationella gick bra, fast skoldagen var allmänt urtrist så jag var överlycklig över att få komma därifrån! Jag hade i alla fall hur kul som helst nere på stan efteråt med Sarah och Alex, de må jag säga. Träningen dock ikväll var ren katastrof.
  Jag hann inte simma så mycket mer än 400 meter förrän musklerna blev överangripna utav mjölksyra och tunga som sten. För de heliga getternas skull... jag paddlade och paddlade, men kom banne mig ingenvart. Jag fick kramp och sendrag på alla möjliga ställen och knät mitt gick ur led flertal gånger. Skitkasst pass för min del, verkligen. Dock är jag är glad att jag i alla fall inte stannade hemma. Det går sämre att träna vissa dagar, helt enkelt.

För den som undrar vad "balanda" innebär, så kan jag upplysa om att det är den ökända fängelsesoppan man åt i GULAGlägren under sovjetunionens tider. Den kokades på allt ätbart man möjligen kunde finna... inte särskillt matigt med andra ord. Varför jag valde detta ord som rubrik är en annan sak...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Johanna

Kolla in min blogg

2008-04-24 @ 22:11:37
grej: http://framtidstankar.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

fin blogg! :)

2008-04-24 @ 22:12:21
grej: http://tildiie.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jenny

hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-24 @ 22:13:25
grej: http://jnyyy.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karin

Aj nej men aj! Så fruktansvärt ont! :( Stackare! Det är så hemskt när det går dåligt på träningarna! :( Motgång föder framgång har jag hört ;) Men det är nog dock inte sån här motgång, tyvärr.. Hoppas det kommer gå bättre nästa gång, och ja alla andra gånger efter det också så klart :P

-

Åh tack :D Jodå
jag mådde mycket bättre sen, är väldigt väldigt trött nu bara för jag jobbade efter skolan. Ska hoppa ner i sängen snart och det ska bli såå skööööönt.

Oh tack, då kan vi vara söta mongon båda två alltså ;)

2008-04-24 @ 23:46:14
grej: http://bjellmankarin.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0