Attans

Maria var glad. Ja, till och med riktigt glad. Hon stod utanför porten i tid denna soliga morgon, i Eskilstuna. Ty alltid ska hon annars vara försenad... alltid ska Sarah och Polacken vänta i förtvivlan på hennes ankomst. Men inte denna dag!
Dock var det ändå någonting som inte riktigt stämde...

Efter tio minuters väntan utan ankommande polacker ringer Maria Sarah:
Maria: Hej Sarah!
Sarah: Hej Maria!
Maria: ...
(Maria hör en massa ljud i bakgrunden)
Sarah: Ja?
Maria: Skit också.

Alla bitar föll på plats. Nu har vi lärt oss att hundrafyrtiofem påminnelser inte är tillräckligt många för att Maria ska komma ihåg. 1/4 av klassen är på fotbollscup idag.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Annie

Ledsen om du tog illa upp av vad jag skrev :| Korkat formulerat från min sida. Men, grejen är den att jag är TOTALT främmande för religioner i ö.h.t. och har inte en susning om bön ritualer och dylikt så jag skrev bara i stundens ilska så att säga..

Tolkas säkert fel i många fall men ber om ursäkt i alla fall..

2008-04-29 @ 18:20:28
grej: http://barbiesjealoussister.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Jag är också glömsk :P

2008-04-29 @ 18:33:43
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karin

Haha jadu, jag kan ju slänga upp mitt schema så får du se hur jävla slappt jag har det. Dock har jag en miljard läxor och uppsatser och så, men schemat i skolan är inte jobbigt :P hihi

Haha, men du, så är jag med! Folk kan påminna mig i veckor före och dagen före och så, men jag glömmer ofta ändå :P

2008-04-29 @ 19:45:14
grej: http://bjellmankarin.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tres

haha men braa(Y)

2008-04-29 @ 19:47:49
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0